איך לתכנן הכל בצורה מסודרת עם נושן

חברים מהקבוצה פונים אלי בפרטי ומבקשים כלים על ניהול זמן ותוכן.

אני חושב שנושן הוא הכלי האולטימטיבי לניהול כל המידע שלכם, המקצועי והאישי, במקום אחד.

עצם העובדה שהכל נמצא במקום אחד ולא צריך לחפש במקומות אחרים יחסוך לכם כמות זמן עצומה!

מבטיח לכם, הנה, תראו איך עובדים אם זה. זה ממש קל.

בתחתית הסרטון מחכים לכם הקישורים שעליהם אני מדבר בסרטון, אבל שניה.. תראו את הסרטון קודם. 👀

שניה, רגע.. לא הצטרפת לקבוצה שלי?! אז הנה! 👇

כאן לוחצים כדי להירשם לנושן בחינם

כאן לוחצים כדי להוריד את התוסף שמאפשר לכתוב בעברית מימין לשמאל.

שימו לב, אפשר לעבוד גם בלי התוסף, גם בעברית, זה פשוט לא יהיה מסודר מימין לשמאל.

אם אתם לא כותבים טקסטים ארוכים, יכול להיות שאתם בכלל לא צריכים את התוסף, אבל לא מזיק שיהיה 🙂 כי זה חינם!

אם החלטתם להוריד את התוסף, פשוט לחצו על הלינק פה למעלה ובעמוד הבא בחרו את הדפדפן שאיתו אתם עובדים.

 

בהצלחה!

מה חשבת על הפוסט?

אני אוהב לייצר תוכן, לעזור ולתת ערך. 
לכן, מעניין אותי מאוד מה חשבת על הפוסט הזה.
אם יש לך כח, אשמח לשמוע על זה, ממה בקצרה אפילו, לא משהו חופר.
וגם, לא חייבים לענות על כל הסעיפים, אפשר רק על חלק ויאללה בי.
אם לא בא לך, כמובן שזה מתקבל באהבה, כולנו עסוקים.
תודה שהשקעת את הזמן וקראת את זה. 

יש לך זמן לקרוא עוד משהו מעניין? מעולה! 👇

הצלחת להירשם בחינם!

המייל הראשון ממני

כבר מחכה אצלך במייל

זו הכותרת שלו, ואם זה לא מופיע לך בתיבת הדואר הנכנס,

יכול להיות שזה יופיע תחת  תיבת ״שיווק״. 

אני מחכה לך שם.

דילוג לתוכן