איך לייצר תזרים לקוחות באמצעות שאלות

בשבוע האחרון נכנסתי עמוק לתוך עולם מרתק שעוסק בשאלות של הלקוחות הפוטנציאליים שלי. 
אני לא אוהב למכור, או לפחות לא אוהב להרגיש שאני מוכר.
אני מעדיף להגיש את כל המידע שאני יכול כדי לעזור ללקוחות הפוטנציאליים להבין מה אני מציע, ולתת להם את כל הכלים שאני יכול כדי שהם יוכלו לקחת את ההחלטה הטובה ביותר.

הספר הראשון והספר השני שאני מזכיר כאן בסרטון מדברים בדיוק על זה. 

איך לדעת מה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם שואלים כדי שאתם תוכלו לענות על זה בצורה המקצועית ביותר ופשוט לגרום לחלק גדול מהם להגיע אליכם, כי אתם האוטוריטה ואתם לקחתם את הזמן כדי להשכיל אותם. רוצים לשמוע על זה עוד? מעולה, הנה הסרטון 🙂 

שניה, רגע.. לא הצטרפת לקבוצות שלנו?! אז הנה! 👇

ראו הוזהרתם! זה לא מתאים לכולם, רק למי שרוצה ללמוד ולהתפתח.

איזה כיף שהגעתם לכאן, תודה על זה! מגיעה לכם מתנה ממני. הנה 👇

קורס בניית עמודי נחיתה, בחינם!!

נשבע לכם! הנה תראו 

מה חשבת על הפוסט?

אני אוהב לייצר תוכן, לעזור ולתת ערך. 
לכן, מעניין אותי מאוד מה חשבת על הפוסט הזה.
אם יש לך כח, אשמח לשמוע על זה, ממה בקצרה אפילו, לא משהו חופר.
וגם, לא חייבים לענות על כל הסעיפים, אפשר רק על חלק ויאללה בי.
אם לא בא לך, כמובן שזה מתקבל באהבה, כולנו עסוקים.
תודה שהשקעת את הזמן וקראת את זה. 

יש לך זמן לקרוא עוד משהו מעניין? מעולה! 👇

הצלחת להירשם בחינם!

המייל הראשון ממני

כבר מחכה אצלך במייל

זו הכותרת שלו, ואם זה לא מופיע לך בתיבת הדואר הנכנס,

יכול להיות שזה יופיע תחת  תיבת ״שיווק״. 

אני מחכה לך שם.

דילוג לתוכן